O firmie
POLITYKA JAKOŚCI
Polityką Jakości firmy "BUDOSTAL - 5" S.A. jest wyprzedzanie oczekiwań naszych Klientów. W swoich dążeniach staramy się, aby w każdym przypadku spełniane były normy jakości, które wyznaczają podstawę do pełnej zaufania współpracy z Klientami. Analiza potrzeb naszych Klientów oraz wytrwała i solidna praca daje możliwość osiągnięcia przewidywanych celów.
Cele jakości:
- wzrost sprzedaży oferowanych usług
- rozszerzenie rynku usług
- wytwarzanie produktów najwyższej jakości spełniających wymagania Klienta
- doskonalenie jakości świadczonych usług o badanie stopnia zadowolenia Klienta w odniesieniu do świadczonych usług wraz z analizą i określenie działań dotyczących ciągłego doskonalenia Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością
- kreowanie metod motywujących dla pracowników w powiązaniu z procesem realizacji usług
Cele osiągamy poprzez:
- dokładne rozpoznanie wymagań Klienta
- przestrzeganie technologicznego procesu produkcji / dostarczenia usługi
- dobór dostawców spełniających wymagania jakościowe
- systematyczne podnoszenie kwalifikacji pracowników
- budowa wzajemnego zaufania w kontaktach z Klientami, poprzez ścisłą współpracę w ramach realizowanych usług
- wywiązywanie się z przyjętych zobowiązań wynikających z umów
- spełnianie wymagań ustaw i przepisów prawnych dotyczących Firmy
Nasza silna motywacja na rzecz poprawy jakości i zaangażowanie wszystkich pracowników pozwala osiągnąć zamierzone efekty umożliwiające dalszy widoczny rozwój firmy i całej załogi.
Chcemy być postrzegani na rynku jako ci, którzy zawsze wychodzą naprzeciw oczekiwaniom Klientów poprzez wytwarzanie produktów najwyższej jakości.
Przyjęte przez naszą firmę kierunki działania oraz ściśle z nimi związane reguły pracy kreują odpowiedni wizerunek wśród Klientów, dostawców oraz osób z nami związanych.
Podstawowa dewiza "Budostal - 5" S.A., brzmi:
"Budostal - 5" S.A. jest gwarantem jakości wykonywanych usług i produktów.
Realizując cele Polityki Jakości deklaruję:
- osobiste zaangażowanie w realizacje działań związanych z utrzymaniem i udoskonalaniem Systemu Jakości wg modelu PN EN ISO 9001, oraz Systemu Zakładowej Kontroli Produkcji wg normy PN EN 13108-21
- rozwijanie i ciągłe doskonalenie wdrożonego Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością
- zapewnienie ciągłej kontroli wytwarzanych produktów / realizowanych usług na każdym etapie procesu produkcji
- badanie zadowolenia klienta, określenie i monitorowanie celów jakości
- systematyczne szkolenie personelu i dążenie do podnoszenia ich kwalifikacji
Prezes Zarządu